منو

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده هر چه مناسب تر از خدمات فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک به طور دقیق مطالعه بفرمایید.
لازم به ذکر است هرگونه ثبت سفارش و ثبت نام در سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک در هر زمان از شبانه روز به معنی پذیرفتن کامل تمام شرایط و قوانین سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک است.مطالب این صفحه میتواند توسط مدیر سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک جهت بهبود عملکرد , به روز رسانی شود. لذا مشتری موظف است قبل از هرگونه سفارش این قوانین را به دقت مطالعه نماید و در صورت توافق نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نماید.
فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک :
فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک به آدرس www.fardtabac.com و آدرس پستی موجود در فرم تماس با ما به عنوان فروشنده میباشد.
حساب کاربری در سایت :
عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک رایگان می‌باشد و جهت سهولت , ثبت نام به دو صورت سلیقه ای با دریافت شماره موبایل و یا ایمیل و ارسال کد تایید یکبار مصرف امکان پذیر است که مراحل ثبت نام و ورود در یک فرم طراحی شده است. جهت ثبت نام در سایت میبایست به بخش عضویت مراجعه نمایید و یا در هنگام ثبت سفارش و قبل از پرداخت به صورت اتوماتیک به صفحه ورود و ثبت نام هدایت میشوید که بعد از انجام ثبت نام و ورود , مجدد به صفحه تکمیل سفارش و پرداخت هدایت میشوید . تکمیل فرم عضویت به‌ منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک می‌باشد که در فرم ثبت نام قابل مشاهده است.
وظایف و مسئولیت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک :
اطلاعات کاربران نزد سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک محفوظ است و مدیر سایت تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و سعی می‌کند از امکانات و زیر ساخت‌های لازم برای این مقصود استفاده نماید.سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک تمام تلاش خود را جهت به‌ روزرسانی محصولات , موجودی ها , به روز رسانی قیمت ها و صفحات خود می‌نماید.
مسئولیت‌ های کاربر :
تمام کاربران سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک میبایست در حفظ و نگهداری اطلاعات کاربری خود در زمان ثبت نام کوشا باشند و آن را در اختیار فرد دیگری جهت ثبت سفارش و سایر موارد قرار ندهند و مسئولیت حفظ آن به عهده ایشان میباشد. همینطور مشتری میبایست جهت خرید و پرداخت از کارت بانکی استفاده کند که به نام خودش باشد (فردی که در سایت با آن شماره موبایل ثبت نام کرده است) در غیر اینصورت سایت فروشگاه اینترنتی فَردتاباک هیچگونه مسئولیتی در خصوص عواقب آن ندارد.همچنین در زمان خرید محصول جهت جلوگیری از لغو سفارش به تمام نکات و توضیحات محصول توجه کرده و بر اساس نیاز , محصول خود را انتخاب و ثبت نهایی را انجام دهند.
شرایط لغو سفارش توسط مشتری و یا سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک :
در صورت ثبت سفارش و پرداخت وجه سفارش توسط مشتری و ناموجود بودن محصول در انبار فروشگاه و یا تغییر قیمت محصول , فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک این حق را دارد که پس از اطلاع و تماس تلفنی با مشتری , سفارش مشتری را تا قبل از 24 ساعت لغو نماید و وجه سفارش را به صورت کامل به شماره کارت سفارش دهنده واریز نماید. همینطور در صورت ثبت سفارش و پرداخت کامل وجه توسط مشتری از سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک , مشتری این حق را دارد که سفارش خود را ( قبل از 12 ساعت برای ارسال های پستی) و (قبل از 1 ساعت برای ارسال های پیک موتوری) با تماس تلفنی با فروشگاه لغو نماید.لازم به ذکر است در این صورت 3 درصد از مبلغ سفارش کسر میگردد و سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک الباقی مبلغ سفارش مشتری را ظرف ۲۴ ساعت به شماره کارت شخص سفارش دهنده (شماره کارت باید به نام و نام خانوادگی سفارش دهنده باشد) واریز می نماید.
خرید از سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک :
جهت خرید از سایت میتوانید با ثبت نام در سایت قبل از خرید از امکانات پنل کاربری و دسترسی کامل به تمام سوابق خرید خود از فروشگاه و همینطور پیگیری بهتر سفارشات بهره مند گردید.سپس بعد از انتخاب محصول مورد نظر و انتقال آن به سبد خرید به ثبت آدرس و مشخصات و پرداخت نهایی هدایت میشوید (مشتری موظف است آدرس کامل و دقیق خود را در فیلدهای مربوط تکمیل نماید و مسئولیت درج آدرس اشتباه به عهده مشتری میباشد).پرداخت سفارش از طریق درگاه امن بانکی امکان پذیر است و در حال حاضر پرداخت در محل مقدور نمیباشد.
پیگیری سفارش :
بلافاصله بعد از ثبت سفارش و پرداخت , پیامک فاکتور تایید شامل : نام و نام خانوادگی سفارش دهنده , شماره سفارش , تاریخ ثبت سفارش , مبلغ سفارش و شماره تراکنش برای مشتری پیامک میگردد و طبق تعهد فروشگاه در زمان انتخاب نحوه ارسال سفارش , برای مشتری ارسال میگردد.جهت رهگیری سفارش خود میتوانید از فرم پیگیری سفارشات که در پنل کاربری و همینطور در فهرست دسته بندی سایت قابل دسترس میباشد , با وارد کردن شماره سفارش و شماره موبایل خود مراحل سفارش خود را تا لحظه تحویل پیگیری بفرمایید.
زمان خرید از سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک :
در تمام طول هفته و تمام ساعات شبانه روز حتی روز های تعطیل میتوانید سفارشات خود را در سایت ثبت بفرمایید.
نحوه ارسال سفارش :
نحوه ارسال سفارشات رو میتوانید در زمان ثبت سفارش با انتخاب گزینه مورد نظر مشخص بفرمایید. در حال حاضر سفارشات شهرستان توسط پست پیشتاز به 3۹ هزار تومان و تحویل حدود 2 الی 5 روز کاری میباشد.در خصوص سفارشات تهران به دو صورت قابل ارسال میباشد. اول : توسط پست پیشتاز به مبلغ 35 هزار تومان تحویل 2 الی 3 روز کاری. دوم : توسط الوپیک و یا اسنپ باکس که در این مورد به دلیل متغیر بودن هزینه ارسال , پرداخت هزینه پیک توسط مشتری در موقع تحویل صورت میگیرد.در خصوص سفارشات تهران توسط پیک , اگر تا قبل از ساعت 19 ثبت شود همان روز ارسال میشود و بین ۲ الی ۴ ساعت ، تحویل مشتری میگردد.
روش های دیگر خرید از فروشگاه :
میتوانید به آدرس فروشگاه موجود در فرم , تماس با ما مراجعه کرده ( حتما با هماهنگی قبلی ). همینطور توسط تماس تلفنی و یا از طریق پیج اینستاگرام , واتساپ و تلگرام اقدام به خرید و پرداخت وجه سفارش به صورت کارت به کارت نمایید , در نهایت جهت ثبت سفارش و ارسال هرچه بهتر با زمان بندی دقیق تر بهتر میدانیم جهت خرید آنلاین از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک اقدام نمایید.
نحوه بسته بندی ارسال های پستی :
تمام مرسوله های پستی داخل کارتن مخصوص اداره پست در جهت حفظ و سلامت و جلوگیری از آسیب فیزیکی به محصول , بسته بندی و ارسال میگردد
گارانتی محصولات سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک :
هیچ کدام از محصولات فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک دارای گارانتی پس از فروش نمیباشد , لازم به ذکر است تمامی محصولات فروشگاه قبل از ارسال از نظر سلامت فیزیکی و کارکرد آن کاملا بررسی و تست میگردد و همینطور با بسته بندی مناسب جهت جلوگیری از آسیب احتمالی برای مشتری ارسال میگردد.در جهت حمایت از حقوق مصرف کننده و مشتری مداری تمام محصولات غیر مصرفی 3 روز ضمانت تعویض کالا از زمان تحویل سفارش به مشتری را نیز دارند.لازم به ذکر است این ضمانت تعویض کالا جهت سلیقه مشتری در خصوص خرید محصول سفارشی در نظر گرفته شده است. لازم است پس از دریافت محصول توسط مشتری و درخواست تعویض کالا تا قبل از 3 روز (زمان دریافت محصول از طریق کد مرسوله قابل پیگیری میباشد) با سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک توسط تماس تلفنی با شماره های موجود در فرم تماس با ما اقدام نمایید.
نحوه تعویض کردن کالاهای غیر مصرفی توسط مشتری :
ضمانت تعویض کالا به مدت ۷۲ ساعت از زمان تحویل سفارش به مشتری جهت تعویض کالاهای غیر مصرفی و سلیقه ای به شرح زیر میباشد:
کالاهای آسیب دیده , تعویض شده و استفاده شده (دارای خط و خش ) همینطور از پلمپ و وکیوم خارج شده به هیچ عنوان جهت تعویض توسط سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک پذیرفته نمیگردد.
هزینه ارسال کالاهای تعویضی و مرجوعی توسط مشتری شهرستان و تهران به عهده خود مشتری میباشد و سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک هیچ مسئولیتی در خصوص پرداخت هزینه ارسال آن را ندارد.
ارسال کالاهای مرجوعی جهت تعویض توسط مشتری , پس از تحویل به سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک به آدرس موجود در فرم تماس با ما , مورد بررسی قرار میگیرد و پس از تایید از نظر سلامت محصول با مشتری تماس گرفته میشود جهت انتخاب مجدد محصول از سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک (لازم به ذکر است مبلغ محصول انتخابی جدید نباید از قیمت محصول تعویضی کمتر باشد در واقع مشتری میبایست در زمان تعویض کالا به اندازه مبلغ محصول تعویضی یا بیشتر کالای جدید سفارش دهد). در صورت عدم تایید کالای مرجوعی توسط فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک هزینه بازگشت کالا و تحویل مجدد به مشتری به عهده مشتری میباشد.
ثبت سفارش و ارسال آن برای شخص دیگر :
میتوانید در موقع ثبت آدرس تیک گزینه *حمل و نقل به یک آدرس متفاوت* را بزنید و مشخصات و آدرس شخص تحویل گیرنده را ثبت بفرمایید.
*امیدواریم تجربه خرید لذت بخشی را از سایت فروشگاه اینترنتی فَردتاباک داشته باشید*

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی فرد تاباک
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه اینترنتی فرد تاباک