منو

نحوه ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش میتوانید با ثبت نام در سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک قبل از خرید از امکانات پنل کاربری و دسترسی کامل به تمام سوابق خرید خود از فروشگاه و همینطور پیگیری بهتر سفارشات بهره مند گردید.سپس بعد از انتخاب محصول مورد نظر و انتقال آن به سبد خرید به صفحه ثبت آدرس و مشخصات و نحوه حمل و نقل محصول و در آخر پرداخت نهایی هدایت میشوید (مشتری موظف است آدرس کامل و دقیق خود را در فیلدهای مربوط تکمیل نماید و مسئولیت درج آدرس اشتباه به عهده مشتری میباشد).
پرداخت سفارش از طریق درگاه امن بانکی امکان پذیر است و در حال حاضر پرداخت در محل مقدور نمیباشد.همینطور میتوانید به آدرس ما موجود در فرم , تماس با ما مراجعه کرده ( حتما با هماهنگی قبلی ) و یا توسط تماس تلفنی , واتساپ و تلگرام اقدام به خرید و پرداخت وجه سفارش به صورت کارت به کارت نمایید .
در نهایت پیشنهاد اول فَرد تاباک این است که جهت ثبت سفارش و ارسال هرچه بهتر با زمان بندی دقیق تر , جهت خرید آنلاین از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی فَرد تاباک اقدام نمایید.
جهت ثبت سفارش و ارسال آن برای شخص دیگر میتوانید در موقع ثبت آدرس تیک گزینه *حمل و نقل به یک آدرس متفاوت* را بزنید و مشخصات و آدرس شخص تحویل گیرنده را ثبت بفرمایید.
*امیدواریم تجربه خرید لذت بخشی را از سایت فروشگاه اینترنتی فَردتاباک داشته باشید*

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی فرد تاباک
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه اینترنتی فرد تاباک