نحوه پر کردن فندک های گازی

فَردتاباک
30 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

نحوه پر کردن فندک های گازی

 

پرکردن انواع مختلف فندک های گازی در بازار به ظاهر کار راحتی است اما این مسئله برای خیلی از افراد مشکل ساز است و در نتیجه باعث هدر رفتن گاز مخزن کپسول و همینطور پر نشدن کامل فندک میشود.محل پرکردن انواع فندک ها معمولا در زیر فندک تعبیه شده است و برای پرکردن آن باید از نازل مناسب آن فندک استفاده کرد.برخی از کپسول های گاز فندک در بازار دارای نازل های جداگانه و مناسب فندک های مختلف هستند که میتوان به کپسول گاز فندک برند رونده اشاره کرد که دارای شش سر نازل مجزا با سایز های متفاوت است و کاملا بدون بو میباشد.اما این نکته را میتوان توجه کرد که برای پر کردن درصد بیشتری از فندک های گازی در بازار میتوان از یک نازل استفاده کرد که این بدان معنا است که با اکثر برند های گاز فندک میتوانید این کار را انجام دهید.

اما روش درست انجام کار به چه صورت است؟

برای پرکردن گاز فندک شما کار چندان سختی پیش رو ندارید فقط مسئله مهم در طرز قرار گرفتن فندک و کپسول گاز فندک میباشد که همین باعث میشود فندک شما به درستی پر شود بدون هدر رفتن گاز فندک.اول از همه نازل کپسول گاز بوتان را در محل مناسب فندک قرار میدهید بدون آن که فشاری وارد کنید سپس می بایست قبل از پرکردن , کپسول گاز فندک در بالا و فندک در پایین قرار داشته باشد به صورت افقی در روبرویتان و همینطور که نازل در محل مناسب فندک قرار دارد با یک فشار متعادل فندک و گاز فندک را به یکدیگر نزدیک میکنید و تمام.
20240219123745
20240219123744
202402191237440

چند نکته بعد از پر کردن گاز فندک

در برخی از فندک ها بعد از پر کردن گاز فندک مشاهده میکنیم که فندک با اینکه کاملا پر شده است اما روشن نمیشود! که با چند روش میتوانیم مشکل را حل کنیم و از فندک دوست داشتی خود لذت ببریم.
1-بعد از پرکردن گاز یکبار پیچ تنظیم شعله فندک را کامل ببندید و بعد باز و تنظیم کنید با این کار فندک به راحتی روشن میشود.
2- اگر از فندک های اتمی استفاده میکنید که دارای شعله احتراقی میباشند بیشتر مواقع بعد از پرکردن گاز فندک روشن نمیشوند حتی با بستن و باز کردن پیچ تنظیم شعله که کافیست با یک چاقو یا پیچ گوشتی کوچک با یک فشار بر روی محل پرکردن گاز مقدار کمی از گاز فندک را خالی کنیم و مشکل به راحتی حل میشود.
3-اگر فندک پیچ تنظیم شعله نداشت و بعد از پرکردن گاز فندک روشن نشد نیاز به هواگیری دارد که با انجام روش شماره 2 میتوان مشکل را حل کرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.